.quote:Het regenwoud moet worden gered van de ondergang, maar net zo belangrijk is dat de mensheid wordt gered van homo- en transseksueel gedrag.
Dat zei paus Benedictus XVI vandaag in een kersttoespraak.
Hij vindt dat de kerk mensen moet beschermen tegen de 'deconstructie' van zichzelf. 'De tropische regenwouden verdienen onze bescherming, maar de mens verdient niet minder.'
Verkeerd
Volgens de katholieke kerk is homoseksualiteit op zich niet 'verkeerd', maar homoseksueel gedrag is dat des te meer.
De paus vindt dat mensen moeten luisteren naar de 'taal van de creatie', om het belang van een relatie tussen een man en een vrouw te kunnen begrijpen.
Hij vergeleek homoseksueel gedrag als een 'afbreuk van Gods werk'
Er zijn zoveel "ziekten" op deze wereld en deze worden vrijwel allemaal bestreden. Bijvoorbeeld voor griep heeft men een griepprikje ontwikkeld en dat schijnt prima te werken.quote:Op maandag 22 december 2008 19:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Als de paus z'n god ook eens bestraffend zou toespreken, omdat hij diezelfde 'ziekte' zelf gecreëerd heeft (gedrag..., erfelijke én hormonale oorzaken, ja) , dan zou 'ie nog geloofwaardig overkomen...
Nu:
Wat is er mis mee dan? Je bent Paus of je bent het niet.quote:Op maandag 22 december 2008 19:41 schreef Yildiz het volgende:
Zijn dit die Christelijke waarden waar politici zo graag naar grijpen?
Ah, de linkse fokkertjes hebben het topic ontdekt zie ikquote:
Wat er mis mee is? Moet ik dat serieus uitleggen?quote:Op maandag 22 december 2008 19:42 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? Je bent Paus of je bent het niet.
Uuhhhh... Dus als God (quote:Volgens de katholieke kerk is homoseksualiteit op zich niet 'verkeerd', maar homoseksueel gedrag is dat des te meer.
Ja, zoals homo'squote:Op maandag 22 december 2008 19:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ah, de linkse fokkertjes hebben het topic ontdekt zie ikdie struikelen altijd over elkaar om mensen zus-en-zo te verbieden
![]()
Die heb ik nog nooit in een jurk gezienquote:Op maandag 22 december 2008 19:45 schreef Amokzaaier het volgende:
Dat nichterige gedrag overal mag idd wel wat minder.
Geer en Goor![]()
Volgens mij vindt 'god' het niet zo leuk als er aan z'n creaties gesleuteld wordtquote:Op maandag 22 december 2008 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn zoveel "ziekten" op deze wereld en deze worden vrijwel allemaal bestreden. Bijvoorbeeld voor griep heeft men een griepprikje ontwikkeld en dat schijnt prima te werken.
Ik post gewoon een nieuwsbericht. In Noord Korea levert me dat misschien problemen op, maar op een Nederlands forum moet dat kunnen toch?quote:
De Paus zegt dat je voor hen moet bidden. Verder gaat hij niet, hoe graag de atheïstjes dat ook zouden willen horen.quote:Op maandag 22 december 2008 19:45 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, zoals homo'sDie moet je van een dak gooien nietwaar.
Klopt, dat waren de aanhangers van dat andere sprookjesboek, zoals je zelf ook wel weet.quote:Op maandag 22 december 2008 19:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
De Paus zegt dat je voor hen moet bidden. Verder gaat hij niet hoe graag de atheïstjes dat ook zouden willen horen.
wat heeft een jurk met nichterig gedrag te maken?quote:Op maandag 22 december 2008 19:46 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit in een jurk gezien
Ook "vroeger"·werden er al mensen genezen. Ook in De Bijbel wordt er over gesproken.quote:Op maandag 22 december 2008 19:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij vindt 'god' het niet zo leuk als er aan z'n creaties gesleuteld wordt
Goede vergelijking overigens
Zoals die kerel in z'n jurk (habijt...right) zegt: verdoe je tijd niet hier en ga bidden!quote:Op maandag 22 december 2008 19:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
De Paus zegt dat je voor hen moet bidden. Verder gaat hij niet, hoe graag de atheïstjes dat ook zouden willen horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |